6.18.2010

Yeter Domenech Yeter ! { Fransa 0-2 Meksika }



El yordamıyla , elle kolla buralara gelen Fransızlar ile Meksika A grubunun ikinci maçında karşılaştı ve maçı Meksika 2-0 kazandı. Goller Hernandez ve penaltıdan Blanco kaydetti. Fransa'nın etkisiz oyunu aynen devam etti bu maçta da. Neredeyse hiç pozisyona giremedi koskoca Fransa takımı. Tam bir fiyasko , tam !

Tabii ki bunun sebebi Raymond Domenech. Ben Fransız değilim , Fransa'yı da desteklemiyorum. Lakin iyi bir maç izlemek isterdim. Yok.. Adamın aklında futbol oynatmak yok. Henry'yi sadece kendi egosunu tatmin etmek için yedek bırakıyor. Bu kadar olmaz yani. Sabote etmek istese bu kadar başarılı olamaz.

Aklı olan bir adam zaten Domenech ile kupaya gelmezdi. Şimdi yanıyorum İrlanda'ya. Onlar olsa daha farklı şeyler olurdu. Daha güzel şeyler izlerdik. El yordamıyla bu kadar oldu...

Meksika'ya gelince ben çok beğeniyorum takımı. Paraguay , Uruguay ve Meksika şuana kadar beğendiğim Kuzey ve Güney Amerika takımları.Sürpriz çıkarsa bu takımlardan çıkabilir. Giovani Dos Santos çok hareketliydi , çok rahatsız etti. Onun dışında çok iyi takım oyunu oynuyorlar. Tebrik etmek lazım Aguirre'yi iyi top oynuyorlar hakikaten. Blanco da penaltıdan golünü atarak turnuvada gol atan en yaşlı 3. oyuncu olmuş. 37 yaşında Blanco. Muhtemelen katıldığı son kupa. Onun için çok iyi bir gece oldu. Son bir not da Arap hakeme , çok cesur kararlar verdi. Helal olsun .

Bu sonuçlardan sonra muhtemelen Uruguay-Meksika gruptan çıkacak. İki takıma da son maçta beraberlik yetiyor. Acaba iki takım da birbirine yatıp berabere bitirir mi ? Göreceğiz. :)

Bu arada başlığı " Yeter Yıldırım Demirören Yeter" melodisiyle uyarlayabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails