6.10.2010

ve Adnan Polat konuştu...




Stoch Transfer için , 

Stoch ile kulübüyle anlaşılmış , oyuncuyla anlaşılmış. Rijkaard büyük faktördü. Fenerbahçe gelip hem maaş hem bonservis olarak iki katı teklif vermiş. Bu tekliften sonra Stoch "U" dönüşü yapmış. Stoch Fenerbahçe'ye böyle dönüş yapmış...

Kewell kalacak mı ? ,

Kalabilir dedi. Futbolu Galatasaray'da bırakmak istiyorum demiş Kewell, ama şimdi karar veremeyeceğinizi de biliyorum, beni Dünya Kupası'nda izleyin sonra karar verin. Açıkçası şu transfer çalımından sonra kalacağını bende ağırlıklı olarak düşünüyorum. Taraftarın çok istediği bir adamı da kaybetmek tepkilere yol açabilir. Bu yüzden Kewell'ın kalması büyük bir ihtimal gibi gözüküyor.

Bursaspor ile transfer görüşmeleri ,

İki gün önce İbrahim Kızıl ile görüşülmüş. Sercan ve Volkan transferi için olsa gerek.. Servet + para + oyuncu gibi bir teklif yapılabilir. Bence Servet + Para az kalır ancak yanına bir oyuncu daha eklenirse (Barış veya Ayhan gibi ) o zaman geçerli bir teklif olur. İki taraf için de iyi transferler olur. Umuyorum bu transfer gerçekleşir.

Grella transferi için , 

Sanki bu ihtimal kalmamış gibi gözüküyor.

Yani bu konuşmalardan anlıyoruz ki bugün kadar duyulan , konuşulan isimler Stoch olayından sonra isimler sil baştan olacak, rotalar değişecek. F.bahçe'nin transferlerine de Galatasaray ayak koyacak , el atacak bundan sonra. Bu etik dışı olaylar bize ve Türk Futboluna zarar vermez umarım.

2 yorum:

Mert Kuyumcu dedi ki...

Merhaba jacques,

Kaynağı nereden aldın? Kewell konusu beni bir hayli heyecanlandırdı doğrusu.

Sevgiler.

jacques dedi ki...

Adnan Polat söyledi. Bana açıkça kalacağının sinyalini verdi bence. Stoch'a tüm herkes hazırlanıyordu. Stoch kalitesinde o bölgeye, o fiyata oyuncu bulmak zor. Elimizde Kewell gibi bir kanat oyuncusu varken fazla uzağa gitmeye gerek yok. Kewell Dünya Kupasında biraz hareketlensin takımda kalır..

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails