6.11.2010

Meksika hazır değil.{ G.Afrika-Meksika}



Kupanın açılışını yaptık. Güney Afrika ile Meksika Soccer City'de 84 bin kişinin önünde yenişemediler. Genel olarak gitti geldi maç. Denk bir maç oldu açıkçası ben böyle beklemiyordum. G.Afrika direnir diyordum ama gol atmasını beklemiyordum. Bu açıdan biraz sürpriz oldu benim için.

Başlıkta yazdığım gibi Meksika hazırlanamamış. Güçlerini ekonomik kullanamadılar. İlk yarı çok baskı ve pres yaptılar ama aynı zamanda arkada da büyük boşluklar bıraktı. G.Afrika da bunu hızlı oyuncularıyla değerlendirdi. Shabalala ile şanslı ve güzel bir gol buldu. Bu dakikadan sonra Meksika gol atamaz gibi geliyordu, çünkü hem yorgunluk oluştu hem de karşı takıma direnç geldi , morallendiler. Biraz şansın da yardımıyla Meksika kendini şimdilik kurtaran bir gol buldu ve maçı berabere bitirdi.

Maç içinde Meksika'da Blanco'yu Aguirre ne mantıkla aldı hiç anlamış değilim. 37 yaşındaki bir adam hakikaten sahada döküldü. Blanco'nun yerine Giovani'nin kardeşini almalıydı. Kadroya bile dahil etmedi...
Giovani Dos Santos çok hareketli ve Galatasaray için umut vericiydi. Özellikle ilk yarıda çok etkiliydi , ikinci yarıda takımı gibi o da düştü oyundan. Arada bir kendini gösterdi yine.. İyiydi diye düşünüyorum.

İlk maçın hikayesi böyleydi. 21.30'da Uruguay-Fransa maçında görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails