6.15.2010

Onlardan da ses yok ! { Fildişi 0-0 Portekiz }



Maç yazısı biraz gecikti ama olsun. 17.00 maçında Portekiz ile Fildişi Sahilleri karşı karşıya geldi. İlk yarı ikinci yarıya oranla daha kısır geçti. Ronaldo arada bir etkili oldu ama gol çıkaramadı. İkinci yarıda o da pek ön plana çıkamadı. Eriksson'un öğrencileri çok hareketli ve diriydiler. Çok beğendiği takımlardan oldu ilk maçlarda.

Fildişi'nde Gervinho çok iyiydi. İleride çok hareketli ve Portekiz defansını aşırı hırpaladı. Orta sahada Tiote ne yaptı hiç anlamadım. Değişik tercihleri vardı Eriksson'un hiç anlamadım bazı tercihlerini. Dindane'yi de hiç beğenmedim onun yerine Keita'yı bekliyordum. Keita'yı son 10 dakika aldı ve çok etkili oldu. Belki de pişman oldu almadığına kim bilir. Sol kanatta oynadı Galatasaray'da oynadığının aksine ve Drogba ile uyum içerisinde olduğunu gösterdi...

Portekiz ilginç bir takım. Herşeyden biraz var ama hiçbir şey tam değil. Santrafor olarak bir eksiklik var. Ülke olarak böyle bir eksiklik var. Liedson aranan adam değil. Daha iyi santraforlara ihtiyacı var Portekiz futbolunun. Buna çözüm üretmezlerse ileri ki dönemlerde Ronaldo'ya bel bağlayarak başarısızlıklara doğru giderler. Gruptan çıkacaklarını da düşünmüyorum.

Brezilya'dan puan kapan ölüm grubundan çıkacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails