6.29.2010

Şanssız Şili { Brezilya 3-0 Şili }



Şanssız Şili diyorum hakikaten çok şanssız bir eşleşme oldu kendi açılarından. En azından bi tur daha ilerlemesini isterdim ama turnuvanın favorilerinden biri olan Brezilya ile eşleştiler. Yazık oldu.

Maçın başında biraz sıkıntı olacak diye düşündüm Brezilya adına ama öyle olmadı. Sahneye Juan çıktı. Turnuva başından beri çok çok beğeniyorum kendisini. En iyi defans oyuncularından biri turnuvanın. İlerlemiş yaşına rağmen çıkıp çatır çatır topunu oynuyor. Geçen sezon adı Galatasaray ile geçmişti , keşke diyorum keşke...

Fabiano turnuvanın gol kralı gediklisi. İddaa'da vermeyi planlıyordum ama vermedim sonra vazgeçtim. Keşke verseydim müthiş bitirici bir adam. Bugün de konuşturdu bunu. Kaka'ya değinelim bir de. Bu adam Brezilya'nın herşeyi olmuş bence. Kilit adamlardan biri , umarım sakatlanmaz da katkılarını sürdürür.

Şili'de ilk grup aşamalarında acayip bir izlenim bırakmıştı bende. Final sözleri geçiyordu kendi ağızlarında ama final istiyorsanız daha iyi oynamanız gerek. İspanya'yı ne yapıp edip yenmeliydiler. Lider çıksalar bugün daha farklı durumda olabilirdi.



Brezilya-Hollanda maçı oldukça zevkli bir maç olacak en azından bugünün güzel yanı bu oldu. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails