6.25.2010

Umut vermeyen iki takım { Grup F }



Grup G'de Portekiz-Brezilya ve Fildişi-Kuzey Kore maçları vardı. İki maçta pek tat vermedi. Fildişi Sahilleri'nin hücumdaki etkisizliği , Portekiz'in kapalı oyunu bu tat vermemeye sebep oldu.

Portekiz maça 4-5-1 ile başladı hatta 4-6-0 gibi bişeyler oynadılar. Ronaldo'yu tek başına ileri yollayıp , top Brezilya'dayken topun arkasına geçti ve Brezilya'ya alan vermedi. Bruno Alves oldukça iyiydi , ben beğendim. Brezilya'da ise çok fazla yaratıcılık göremedik bu maçta. Baptista eski formundan biraz uzaklaşmış gibiydi. Zaten Dunga'nın kadrosunu da pek çözebilmiş değilim hala.




Fildişi Sahili takımı yüksek oyuncu kalitesine rağmen , bir türlü istenen oyunu veremiyor. Bunun sebebi bence Sven Goran Eriksson. Yanlış tercihleri vardı tamam bu maçta Kalou gol atmış olabilir ama ilk iki maçta tamamen sahada kaybolmuştu. Zaten Kuzey Kore banko bir 3 puan niteliğinde bu maçta da gol atamayacaksa ...

Sonuç olarak Portekiz ve Brezilya tur atladılar. Ben iki takımında durumunu iyi görmüyorum ve finale gidebileceklerine şimdilik inanmıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails