6.29.2010

Sıkıcı Paraguay... { Paraguay 0-0 Japonya }



Günün Maçı Paraguay ile Japonya arasında oynandı. Paraguay maçı penaltılarla 5-3 kazandı.Maçın başından sonuna kadar Paraguay hücumda çok etkisiz kaldı. Hatta doğru dürüst pozisyonları yoktu. Böyle olunca savunmaya önem verdiler sıkıcı golsüz bir maç izledik.

Japonya daha atak oynamayı seven , futbol adına daha iyi şeyler veren takım oldu turnuva başından beri. Bu yüzden elenmelerine ben şahsen çok üzüldüm. Paraguay bugün bu maça hiç birşey katmadı ama tur atlamayı bildi. Ha İspanya'yı yada Portekiz'i eleyebilirler mi ? Belirsiz. Bu tip defansif oyun oynarlarsa belki geçerler ama biz de kanser oluruz. Hele bir de Portekiz ile eşleşirse , eyvah ki ne eyvah !
Hele bir de Paraguay'ın hocasının artistvari hareketleri yok muydu ?! Patladım yani , saçma saçma tepkiler..
Bir bölüm de hakem De Bleeckere'ye yazmak istiyorum. Bu nasıl kötü bir yönetim anlamadım. Maçın kaderine etki etmedi gibi gözükebilir ama etti. Japonlar iyi frikik atıyor diye faulleri bile çalmadı. Paraguay adına da hatalı kararlar verdi. Hakemlerin kötü performansı devam etmekte.

Gün sıkıcı başladı. Umuyorum ki İberya derbisi güzel ve bol gollü olacaktır..

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails