6.10.2010

Transfer karmaşası !



Bu öğle saatlerinde dışarıdaydım bir kaç işim vardı. Eve geldim oturdum , TV'yi açtım kanalları geziyordum ki ne göreyim Haberturk'te son dakika geçiyor Stoch Fenerbahçe'de diye.. Şok oldum ve moralim bozuldu açıkçası. Stoch gelecek vaadeden kaliteli ve yıldız adayı bir isimdi. Galatasaray'la adı geçiyordu ama bir anda Fenerbahçe'ye imza attı. 4 yıllık Fenerbahçe ile anlaşan Stoch , 9 Milyon Euro'ya geldiği söyleniyor.

Galatasaray bu kadar önemli bir transferi kaybettiği için kafasını taşlara vurabilir. Vuracaktır da.. Stoch'u kaçırmak büyük balık kaçırmaktır. Yani şimdi para yoksa ne yapalım diye savunmaya geçilebilir ama o zaman geçen sene niye bu kadar yüklendiniz diye sorarım bende. Şimdi Arda'yı mı satsak, Elano'yu mu satsak , Keita'yı mı versek diye düşünüyoruz. Saçmalık tamamen bir saçmalıklar silsilesi. Adnan Polat ve yönetimi kimse kusura bakmasın ama bu iki yılda çuvallıyor. Geçen sene göz boyamalık transferler oldu ama yanlış yerlere yapıldı. Şimdi Adnan Öztürk olsa farklı olurmuydu diye düşünüyorum ?

Şimdi yaşı kemale ermiş , son durağına gelen oyuncuları alabiliriz. Lakin bu transfer çalımından sonra taraftarı Kewell ile anlaşmalı ki bu moral bozukluğunu gidermeli. O olmazsa gelecek vaadeden transferler yapmalı. Bu şekilde hiçbir şey olmaz. Fenerbahçe 10 sene daha yener , içerde-dışarda Galatasaray'a her alanda üstünlük sağlar.Nitekim Galatasaray artık kendi başarısına bile sevinemez olmuştur.

Bravo yönetim.Teşekkürler bunları yaşattığın için..

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails