6.26.2010

Bekledim de gelmedin ( Şili 1-2 İspanya )

Kısa kısa....


Şili maçı İspanya açısından kader maçıydı. Belki bu maçta özlediğim takımı görürüm diye umutla oturmuştum ekran başına. Ama ilerleyen dakikalar gösterdi ki İspanya aynı İspanya, Del Bosque aynı Del Bosque, Villa aynı Villa ( Yine o harika adam vardı sahada ). Şu Busquets'te bizim göremediğimiz ne var şaşıyorum doğrusu. Çok mu iyi Cesc'ten. Çok mu iyi oynuyor acaba ?

Formsuz Torres'te neden ısrar ediliyor anlamadım. Takımın diğer Torres'i hatta diğer Fernando Torres'i Llorente Torres neden oynamaz şu takımda ?

Cesc konusunda ısrarımı sürdürmekten yoruldum. Llorente konusunda da ısrarlıyım. Torres formsuzsa-ki forumsuz-, Llorente'ye en azından bir devre şans tanınmalı. O da bu şansı çok iyi değerlendirecektir eminim.

İspanya takım olarak nasılmı ? Bildiğimiz İspanya'nın yarısı. Ama o sıkıcı yan paslar, ileri-geri oynamalar, uyutmalar.... ekran başındakilere küfür yahu...küfür. Silva'yı oyuna sokmadı o paslar.

İsviçre'ye üzüldüm. Adamlar tüm eforlarını ilk maçta sarfettiler. Kesinlikle çıkmayı hak ediyorlardı. Ola ki Hitzfeld kalırsa 2012'de büyük işler başarabilirler.

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails