6.14.2010

Elia'dan önce , Elia'dan sonra.. { Hollanda 2-0 Danimarka }



Turnuvanın başından beri sıkıcı geçen maçlardan yakınıyoruz. Bugüne kadar ki maçlardan Almanya maçı dışında pek keyifli diyebileceğimiz bir maç olmadı. Hollanda'ya güvendik onda da olmadı. Hollanda Danimarka'yı Poulsen(k.k) ve Dirk Kuyt'ın golleriyle 2-0 yendi. İlk yarıda iki takım den bir oyun ortaya koydu. Hatta ben yine hiç gol olmayacağını düşünüyordum. Şans devreye girdi..

Simon Poulsen maçta çok iyi oynadı. Şanssız bir şekilde kendi ağlarına yolladı topu. Bu da kötü bir başlangıç oldu Simon ve Danimarka için. Maçın dönüm noktası bu oldu. Açıldı biraz Hollanda... Yani Danimarka intihar etti diyebiliriz.

Danimarka'ya genel olarak bakınca hücumda çok etkisiz kaldılar. Belki kendi kalesine gol atmasalar bu maç berabere bitebilirdi. İyi defans yapıp alanı daraltıyorladı. Hollanda'nın önde presini de çok güzel aşıyorlardı.. Ben hücum organizasyonu hariç beğendim Danimarka'yı. Japonya ve Kamerun'u da izledikten sonra gruptan çıkması yönünde şans belirtiriz.

Elia 67.dakikada oyuna girdi. İyi ki de girdi.. Futbol böyle adamlarla daha da güzel oluyor. Şova dönük , hızlı ve etkili bir kanat oyuncusu . Çok da etkili oldu.. Hamburg, Elia'yı takımda tutmakla iyi iş yaptı. Umarım kalan maçlarda Elia şans bulur Robben ile birlikte...

Son bir parantez van Persie ve Marvijk'e. İkisini de beğenmedim. van Persie kötü oynadı. Topları ezdi hep. Gol de kaçırdı. Pek etkili bulamadım.
Bert van Marvijk de değişikliklerde hata yaptı. Affellay yerine Huntelaar yada Babel daha etkili olabilirdi. Şaşırtıcı değişiklikler yaptı. Sonuç olarak Hollanda kazanmayı bildi. Bakalım Kamerun-Japonya maçı da 2.5 altı furyasına katılacak mı ? :)

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails