6.17.2010

Maradona'yla adım adım... { Arjantin 4-1 G.Kore }



B grubunda Arjantin ikinci maçında G.Kore ile karşılaştı. İlk maçındaki etkisiz oyununu aşmış bir görüntü çizdiler. Güney Kore ise zayıf Yunanlara karşı iyi oynamıştı adeta kondisyonuyla ve top kullanmasıyla yıkmıştı. Bu sefer yemedi bu. Arjantin Higuain (3) ve ChuYoung'un kendi kalesine attığı golle 4-1 yendi. Gruptan çıkmayı da garantilemiş oldu.

Bizzat desteklediğim Arjantin'in bu oyunu çok mutlu etti beni. :) Hala eksikler görüyorum takımda ama.. Orta saha yönünden biraz zayıf kalıyor Arjantin. Mascherano çok yalnız kalıyor. Hele bugün iyice yalnız kaldı bi ara yine ilk maçtaki gibi kopmalar yaşandı. O aralar Kore iyi geldi ama net fırsatları harcadı. Bu durumdan Arjantin elenirse elenir. Orta sahayı iyi kullanan bi İspanya , bi İngiltere gibi takımlar Arjantin'i eleyebilir. Benim düşüncem Di Maria yerine Pastore'nin oynaması ve Veron'un da geri dönmesi. O zaman çok daha iyi bir takım olur.

Messi kendini gösterdi ilk defa tam manasıyla. Müthiş oynadı. Dört golde de imzası var bir şekilde. Bu performansını turnuva boyunca gösterirse Arjantin şampiyon olur. Bence olacak da..
Higuain de çok iyi bir oyuncu onu da yazmak gerek. Hakikaten son attığı gol müthiş. Topu tam ölü noktaya yolladı. Maç boyunca çok sahada görünmese de hat trick yaparak büyük golcü olduğunu göstermiş oldu.

Adım adım şampiyonluğa ,Maradona'yla...

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails