6.14.2010

Aussie'nin gözyaşları { Almanya 4-0 Avustralya }



Turnuvanın üçüncü gününde Aussiler ile Panzer karşı karşıya geldi. Maç boyunca üstün bir performans sergileyen Almanya maçı 4-0 kazandı. Almanya'nın gollerini Podolski , Klose , Müller ve Cacau kaydetti. Avustralya'da Tim Cahill kırmızı kart gördü.

Öncelikle Avustralya'dan bahsetmek istiyorum. Maçın başında bu kadar farklı bir skor beklemiyordum. Hatta ilk pozisyon olunca etrafıma aha dedim Avustralya bişeyler yapacak  diye ama rüzgar çabuk dindi. Açık ve net şekilde belli ki Avustralya'nın forvet sorunu var. Ben anlamadım kim forvet oynadı. Kewell'ı bekledim o da girmedi oyuna. Genel anlamda Wilkshere'yi beğendim çok. Galatasaraylı Neill de iyiydi.

Almanya'ya gelince ilginç şeyler yaptılar sahada. Daha önce hiç rastlamadığım şekilde aşırı şekilde kendilerini çok yere attılar. Aşırı hareketler falan , ilgincime gitti. Zaten kırmızı kartta da aşırı bir hareket vardı. Yakıştıramadım ve ilk defa böyle gördüm Almanları..

Bir parantez de Meksikalı Hakeme açmak istiyorum. Kötü maç yönetti. Bi penaltı pozisyonunda her ne kadar çarpma gibi dursa da penaltıydı. Belki o penaltıyı verse Aussie maça ortak olacaktı. Hakem yalan etti maçı zaten Cahill'in hareketine kırmızı kart gösteren hakeme de yuh olsun. Nereden bulup koyuyorlar böyle hakemleri anlamış değilim. Sürmüş jöleyi çıkmış maça.. Peh !

Günün tahminlerinde bugün biraz çaktık. 3 de 1 yaptık. Yarın için tahminler ;

Hollanda-Danimarka : 2.5 gol üstü.
Japonya - Kamerun : 2.5 gol altı.
İtalya - Paraguay : 2-3 gol aralığı.

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails