5.10.2010

ve Bal-Kes 2.Lig'de !

Balıkesirspor ile ilgili yazdığım yazılarda belirtmiştim. Son maça kalmıştı her şey. Keçiören Sportif'i yenmekten başka çaresi yoktu. Maç günü geldi Pazar akşamüstü müthiş bir atmosfer vardı. Bende Atatürk Stadındaydım. Maçı izledim. 3-0 Balıkesirspor kazanarak TFF 2.Lige yükselmeye hak kazandı. Aslında Bal-Kes daha önce de çok denedi hep Play-Off'larda elenmişti her seferinde. Bu sefer oldu , işte bu kadar..

Şimdi maç değerlendirmesine girersek , bu maçı o stadda kaybetmek imkansız bişeydi. İnanılmaz bir atmosfer , tüm şehir maça kilitlenmiş yollar kapanmış. Atatürk Stadı 13.500 kişilik stad full dolmuş. Balonlar , pankartlar , tezahüratlar... Tam bir final maçı havasındaydı ve inanılmaz inanmış bir şehir portresi vardı. 12. dakikada golle iyice havaya girdik lakin biraz baskı da oluştu takımda. Daha sonra 80 ve 90. dakikalarda atılan goller şehri sarhoş etti. :) Maç sonrasında binlerce kişi sahaya akın etti. Polis tutamadı. Resimleri bizzat kendim çektim. Başka yerde yok. :)

Balıkesirspor'u gelecek sezonda güçlü ekipler bekliyor.

2. lige çıkan BalKes'i gelecek sezon çok güçlü takımlar bekliyor. Sakaryaspor, Pendikspor, Bozöyükspor, Körfez Belediye, Gebzespor, TKİ Tavşanlı Linyitspor, Göztepe, Alanyaspor, Fethiyespor, Sarıyer, Turgutluspor, Eyüpspor ve Konya Şekerspor muhtemel ekipler arasında. Pek bilgim yok şimdilik sistem nedir , kaç maç oynanacak vs. en kısa sürede bilgilenip bir yazı daha yazmayı düşünüyorum.

Şimdi maçtan fotoğrafları veriyorum. Önün açık Bal-Kes ! Bekle bizi BankAsya !

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails