5.14.2010

En karizmatik 10 Teknik Adam !

Evet futbol dünyamızdaki en karizmatik teknik adamları bir sıralayayım dedim. :)

# 10 - Sir Alex Ferguson.


Sakızıyla özdeşleşen bir karizma arzediyor. Bu yaşa kadar gelmesine rağmen hala heyecanının kaybetmemiş olması da bir etken.

# 9 - Frank Rijkaard.



Belki Fenerbahçeliler kıskanır ama Rijkaard'da karizma abidesi. Özellikle saçları onu sıradışı kılmakta.

# 8 - Marco van Basten.




Yine bir Portakal... Futbolcuyken de çok dikkat çekerdi. Antrenörken de öyle artık. Bu resminde de Jim Carrey'e benzettim.

# 7 - Jose Couceiro.


Sırada Anteplilerin deyişiyle "Koçero" var. O da karizma üreten abilerimizden biri ve onun gibi bir hocayı ligimizde görmek çok güzel.

# 6 - Joachim Löw.



Panzer karizması Löw. Türkiye'deyken pek bakmıyordu sanki kendine. Almanya'ya gidince bi karizmalandı bu abimizde. :)

# 5 - Ricardo La Volpe.




Pek tanıyanı yoktur bu adamı. Arjantinli müthiş karizma bir adamdır. İlk olarak bende 2006 Dünya Kupasında Meksika'nın başında gördüm. Çok ilgimi çekti hatta sırf bu adam için izledim turnuvayı. Selamlarımı iletiyorum.

# 4 - Fatih Terim.




Şimdi Türksün diye kıyak geçiyosun demeyin hiç. Harbi harbi Avrupalı bir vatandaşa da sorsan bu listeye koyardı Fatih Terim'i. Sert mizacıyla ön plana çıkmış bir karizma abidesi daha.

# 3 - Quique Sanchez Flores.



Dünün kahramanı. Avrupa Ligi şampiyonu olmuş bir İspanyol karizması. İspanyolların en karizmatikleri arasında.

# 2 - Slaven Bilic.




Hırvatların kral adamıdır kendileri. Hırvatistan Teknik Direktörü. Küpeli adam diye biliriz bizlerde. Ayrıca bir rock grubunun gitaristidir de. Çok sıradışı bir karizmaya sahip. Hakkında çok şey yazılabilir.

# 1 - Jose Mourinho.



ve hepimizin aklındaki isim aslında. Jose Mourinho. Her yaptığı , her söylediği olay. Duruşu , konuşması her şeyiyle , her yanından karizma akıyor. Ne söylenebilir daha başka. :)

3 yorum:

ToReTo dedi ki...

Hocam Wenger nerde ya ? :)

jacques dedi ki...

Biraz yakışıklılığı da katıp yaptım listeyi. :D Wenger biraz kalas tipli. :D

Adsız dedi ki...

mancini de olabilirdi

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails