7.06.2010

Haydeee.



Sabahın erken saatlerinde NTVSpor'da rastladım. Başta spekülasyon sandım ama resmi siteyi açtım hakikaten Keita Katar'a transfer oldu yazıyordu. Moralim bozuldu gerçekçi olalım ki ...

Evet Galatasaray'ın mâli bir sıkıntı içersinde fakat bu değil ki elindeki değişilmez oyuncularını satsın. Bazı maçları bile Keita var diye izliyordum. Sağ kanatta taraflı tarafsız herkesin iyi oyuncu sözünü topluyordu çeşitli yanlışlarına rağmen. Biraz da sanki Haldun Üstünel'in aldığı adamları satma yolunda ilerleniyor umarım bu benim kuruntumdur...

Ayrıca herkes Katar'a rekor fiyatlarla oyuncu satar , bizde normal fiyatlarında veriyoruz. Herkes Ruslara bol bol kakalar biz Hasan Kabze'yi , Tomas'ı yok fiyatına vermiştik.

Şimdi Elano satılacak mı ? Satılmayacaksa ve yerine transfer yapılmayacaksa 4-3-3'ün sağında Elano oynayacak demektir. Umuyorum ki Keita'nın satışında Rijkaard'ın da onayı vardır , umarım !

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails