9.03.2010

Yavaş Adnan Bey.



Dün NTVSpor'da Yüzde Yüz Futbol programının konuğuydu Galatasaray başkanı Adnan Polat. Baştan sona kadar dikkatle izledim , takip ettim. Konuşmalarında rahatlığıyla ön plana çıktı benim için.

Öncelikle şunu rahatlıkla söylemek gerekir ki , Polat Rijkaard'a çok güveniyor. Şuan bile başkan olarak kalması tam kesin değilken , Rijkaard'ın arkasında duracağını , sözleşmesini nolursa olsun uzatacağını söylüyor. Bu konuşmasının iyi yanlarından , beni ve taraftarları sevindiren yanlarından biri.
Bir diğer iyi gibi gözüken yanı da transferleri yaparken Rijkaard'ın onayına sunduk sözüydü. İyi gibi gözükse de değil. Transferler Rijkaard'ın onayına göre değil , isteğine göre yapılmalıydı. Kelime oyunu gibi konuştu biraz da...

Güzel bir yan daha sayacağım. Sorumluluğu... Kızsak da etsek de inkar etmiyor , son 2 sezonun başarısızlığı bana aittir diyor. Bravo Polat.

Gelelim kötü yanlarına... Bugün çok konuşulan " tek rakibimiz Fenerbahçe" sözü , çok özgüvenli bir söz. Zira son şampiyon Bursaspor'a evinde yenilmişsen , çok iyi oyuncularla kadronu takviye etmiş Beşiktaş'ı yoksayarsan , şuan ligin en iyi futbolunu oynayan Trabzonspor'u saymazsan , camiayı gereksiz havaya ve rehavete sokarsın. Daha sonra bu cümleler sene sonu gelir , seni bulur. Kısacası bugün yediğin hurmalar ...

Bir diğer mesele de Rijkaard'a güveniyor ama dünki yayında da söyledikleri hoş gelmedi bana. Rijkaard'ın şikayet etmeye hakkı yok vesaire gibi cümleler hoş olmuyor en azından basın önünde. İki taraflı bu tür açıklamalar camiayı kaosa sürükler.

Adnan Polat tarafından yazım böyle oldu. Yarın Rijkaard'ın istedikleri ve istemedikleri üzerine bir yazı yazacağım.

2 yorum:

Mert Kuyumcu dedi ki...

Merhaba jacques,

Yarın yazacağın yazıyı bekliyor olacağım. Adnan Polat'ın kelime oyunu yapmasının en büyük nedeni bu yetkinliğe sahip olmasından kaynaklanıyor.

Türkiye'de hiçbir kulüp başkanı çıkıp bu kadar doğal, net, açık ve rahat söyleşi yapamaz. Yapamadılar da...

'Rijkaard - Neskeens' ikilisi ve ekibi ile devam edileceğini birinci ağızdan duymak ise, dediğin gibi çok önemli idi.

Sevgiler.

jacques dedi ki...

Yazıyı yazdım. Bir kaç yanlıştı gözüme çarpan onları yazdım kısa oldu.

Rahatlığı güzel tabi Polat'ın ama fazla rahatlık da sezon sonu sıkıntı yaratabilir. Zira bi geçiş dönemindeyiz ve her türlü sonuca hazırız.

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails