9.04.2010

ve Rijkaard'ın istedikleri , istemedikleri




Geçen sezon Rijkaard geldiğinden beri blogda zaman zaman Rijkaard'ı eleştirsem de arkasında durdum hep. Öyle de olmalı zaten , Galatasaray için Rijkaard-Neeskens büyük şanstır. Taraftarlar da yönetim de bunun farkında bizler gibi.

Geçenlerde Adnan Polat NtvSpor'daki programında aralarındaki sırların birazını döktü diyebiliriz. Onları değerlendirerek kısa bir eleştri yazısı olacak bu .

En başta kaleciden başlayalım. Ufuk ve Aykut'un şuan ki performansları Galatasaray'a yakışacak seviyede değil. Ha gelebilir daha iyi olabilirler o ayrı fakat en azından Aykut'un gitmesi için bir rapor verilmeliydi. Gerets,Hagi,Lucescu,Skibbe hiçbiri Aykut'u oynatmamışsa demek ki bu kaleci de bişey yok. İlk yanlış burada.

İkinci yanlışı şu ki , Keita. Bence Keita yollanmamalıydı. Hani yollanmasına eğer Rijkaard onay verdiyse de çalışıp en azından kendi bir yetenek bulup aldırmalıydı. Keita'sız Galatasaray biraz sıradan takım oldu. Umarım Pino döner , katkı sağlar.


Dün bir konuyu atlamışım. Demiştim transfer onaylatılmaz diye. Belli ki yönetim Rijkaard'ı yoksaymış ve Tugay'ı dinleyip Cana'yı transfer etmiş. Cana iyi yada kötü oyuncu bişey demiyorum lakin şuan Cana'yı Rijkaard oynatmasa çıkıp yönetim neden oynatmıyorsun diyemez.Rijkaard'ı , Neeskens'i biraz onları dinleyin ey Adnan'lar...

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails