1.23.2011

Arkandayım !



İnsan sinirlendiği anlarda mantıklı düşünemiyor. Son haftalarda ileri gelen stad krizi , özürler , ıslıklar falan derken bir anda benim içinde bulunduğum insan topluluğu gibi herkes Adnan Polat'a yüklenmeye başladı. Bende yüklendim , kızdım , öfkelendim. Döneklik yapmaya gerek yok yani...

Lakin oturup mantıklı düşündüğümüzde aslında Adnan Polat'a kızılacak çok fazla bişey yok. Evet , Toki başkanının söylediklerini daha sert yanıtlamalıydı katılıyorum. Bunları yapmadı diye de Adnan Polat'ı tarihin en kötü Galatasaray başkanı ilan etmek neyin nesi oluyor ? Tarihin en kötü başkanı bu stadı bitirdi. Tarihin en kötü başkanı Galatasaray'ı hacizli hallerinden ayağa kaldırdı. Buna rağmen arkasından iş çevrildi , mağdur duruma düştü bi anda. Yine de çizgisini bozmadı. Başbakan'a yapılan ayıptı ama suç değildi. Orada başbakandan özür dilenmesi yüzde yüz yapılacak birşeydi. Dünyada hiç bir kulüp başkanı , hiç bir başbakana o durumda atar yapamaz ; yaparsa siyasi kanada geçmiş olur.

Evet , başta bende kızdım Polat'a ama şimdi sonuna kadar arkasındayım. Mehmet Helvacı ve arkadaşlarının istifasını bende dört gözle bekliyorum. Daha şeffaf , daha sağlam bir Galatasaray için yeniden Adnan Polat'a güveniyorum.

Galatasaray tarihinin en kötü yönetiminin de güçlü bir alternatifi olması gerekir değil mi ? Nerede hani ?

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails